per veure tots els treballs


Montserrat Valles, porta el blog

del taller: Escriure en català.
Aquí, poso només el que escric jo, us convido a que aneu a visitar-lo:
http://escricat.blogspot.com.es/

dimarts, 12 de desembre del 2017

Exercici ràpid fet a l'aula entre dues

Exercici, fet ràpid a la classe:
Fer una història entre dues persones, en aquest cas La Roser i Jo. Ha de ser en clau d’humor i que parli de dues manies.


Si he de definir les manies del meu pare us diré.
El meu pare m’obligava a anar a missa cada diumenge i el meu pare deia que els capellans i tot el que era d’església eren bajanades.
El meu pare era manetes i tot ho arreglava, el meu pare no sabia ni clavar un clau.
Tinc dos pares ben diferents.


classe novembre 2017



                                                           imatge: http://uvedeocoach.es/testimonial/quiero-buen-padre-43-anos-periodista/

(Els nostres pares reals eren amics i varem intentar buscar dos coses que els caracteritzava i fosin ben diferents. Al exercici vam posar-ho com a què podien ser dos pares de la mateixa persona, ja per doble boda de la mare, o per ser una parella homosexual...cadascú pot pensar el que vulgui).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada