per veure tots els treballs


Montserrat Valles, porta el blog

del taller: Escriure en català.
Aquí, poso només el que escric jo, us convido a que aneu a visitar-lo:
http://escricat.blogspot.com.es/

dissabte, 4 de gener del 2020

març 2019


Misteris del dia a dia

Resultado de imagen de paper wcSempre em passa a mi.
Ja ha tornat a passar! Cada dos per tres em trobo amb la mateixa situació, i mira que acostumo a fixar-me al entrar al lavabo, però com hi ha món que sempre em passa a mi.
 I el que hi havia de recanvi? casum l’olla, tampoc  hi es, sembla que els de la família ho facin expressament i sempre em toca a mi passar aquest tràngol.
Just finalitzades les meves deposicions, me n'adono que el paper s’ha acabat, i he de sortir (calces avall) al rebost a cercar un rotlle nou, i a vegades aquesta situació es bastant complicada.
 Març 2019

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada